Khamis, 18 Julai 2013

Energizing Soy Protein (ESP)


Asalamualaikum, Saya hendak kongsi kn pada wanita di luar sana yg bekerja, menyusukan ank dan menguruskan juga rumah selepas kerja. Aktiviti harian di tempat kerja sudah cukup memenatkan dan ini hendak tambah lagi aktiviti selepas kerja. Bagi sy yg bekerja selalu keluar samada pergi ke site, jumpa clien, dan balik office utk siap kn kerja lagi terasa sangat meletihkan. Selain itu, perlu menyusukan ank lagi selepas kerja,memasak dan lain2 lagi aktiviti harian yg sgt memenatkn. Sy pasti pengalaman yg saya alami ini juga pernah di alami wanita lain diluar sana. Di tambah lagi pada bulan puasa ini kita perlu terkejar-kejar utk waktu berbuka dan ini amat memenatkan.

Alhamdulillah sejak saya sendiri mula memakan Shaklee selepas 2 bulan bersalin, sy tidak berasa penat dan malah bertenaga setiap hari. Kini usia ank saya sudah masuk 8 bulan dan saya masih teruskan pemakanan Shaklee ESP ini sehingga kini. Kesan yang dapat saya rasakan adalah,

1.Saya tetap bertenaga walaupun sibuk dgn aktiviti kerja harian. Walaupun pada bulan puasa ini.
2. Saya menyusukan anak, jadi buat masa ini memang tidak pernah timbul masalah kekurangan susu utk ank saya.
3. Saya rasa yakin sbb berat saya tidak naik selepas bersalin dan saya percaya Shaklee ESP membantu mengawal berat badan saya.

Dengan itu sy sangat2 mensyorkan utk wanita yg aktif diluar sana yg memerlukan tenaga serta memastikan kesihatan yg terbaik malah juga memastikan kecantikan yg sempurna utk diri serta suami menggunakan SHAKLEE ESP NIE.
Pada anda yg berminat boleh hubungi sy seperti berikut.

Nama : Nurjannah Binti Ab Latip
ID      :  907188
Tel     : 0197560924 (Call, Wassup,SMS)
Email  : jannah163@gmail.com

KELEBIHAN ENERGIZING SOY PROTEIN(ESP)

1.      Pembekal tenaga yang pantas. Sesuai utk wanita yg aktif dan selalu rasa letih.
2.      Untuk ibu menyusukan anak- ESP membantu  menambahkan susu  disebabkan oleh sumber protein harian yg cukup utk ibu2 yg terdapat pd ESP ini.
3.      Membantu menstabilkan hormon kerana ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita.
4.      Membantu mengawal berat badan kerana ESP akan buat kita rasa kenyang.
5.      Membantu memjaga kesihatan dengan ESP memberi ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita.












Tiada ulasan:

Catat Ulasan